Logo
< Tillbaka till blogginläggen

Möt Fatime

Fatime_Saljihi_blogg

Vi är väldigt glada och stolta över att ha fått ännu en ny kollega! Fatime Saljihi är vår nya Customer Service Manager och hon började hos oss den 1a juli.

Hej Fatime!
Varmt välkommen till Plexian! Vill du börja med att berätta lite om dig själv och din bakgrund?
Jag är 40 år gammal och bor i Malmö men jag är född och uppvuxen i Danmark. Under de senaste 25 åren har jag arbetat med kundtjänst och support inom olika branscher och företag. Jag har bland annat arbetat på FedEx och Tvins och byggt upp deras kundtjänst.

Vad ska du göra hos oss på Plexian?
Jag kommer att ansvara för uppsättningen av vår Customer Success funktion: hur den ska utformas och vilken funktionalitet den ska ha. Det är väldigt viktigt med en kompetent funktion när vi arbetar med både individer och professionella Handlare/Annonsörer.

Vad är du riktigt bra på som du kommer bidra med hos oss?
Struktur och förståelse. Det är viktigt att få en överblick över företagets struktur och samla ihop allting så att vi kan arbeta mer effektivt. Jag är också en problemlösare som lägger stor vikt i att ta reda på vad det var som utlöste problemet samt hur vi undviker det i framtiden.

Vad tror du ska bli roligt att vara med om hos oss?

Jag har aldrig arbetat inom Fintech tidigare och tycker det ska bli väldigt intressant att få lära mig nya saker. Många företag som jag har arbetat med tidigare har funnits undre en längre tid och hos Plexian ser jag fram emot att få vara med på resan från början.

När du inte jobbar, vad tycker du om att göra då?
På fritiden hänger jag gärna med min familj och vänner. Idrott och musik är en stor del av mitt liv.  Jag gillar att engagera mig i många olika sporter, både som deltagare och åskådare. Det blir också några konserter och jag sjunger en del själv.

Vi konstaterar att tillsammans med Fatime är vi ett steg närmare mot “We do impossible”!

Plexian Symbol

Plexian är ett FinTech bolag som grundades 2017 med ett fokus på kunden baserat på möjligheter skapade genom ”open banking”. Plexians affärsmodell bygger på att konvertera redan existerande medlemmar hos partners med stora medlemsdatabaser, t ex COOP, HSB, Skånska Fotbollförbundet, till användare av det egenutvecklade betalkortet Edge VISA. Kortet erbjuds i både virtuell och fysisk form och möjliggör datainsamling baserad på äkta transaktionsdata. För att maximera aktiveringen av betalfunktionen har Plexian överenskommelser med merchants om att erbjuda specifika erbjudanden kopplat till Edge.

Häng med i allt som händer!

Boka en demo

Fyll i fälten så återkommer vi till dig så snart vi kan.