< Tillbaka till blogginläggen

Möt Fatime

Fatime_Saljihi_blogg

Vi är väldigt glada och stolta över att ha fått ännu en ny kollega! Fatime Saljihi är vår nya Customer Service Manager och hon började hos oss den 1a juli.

Hej Fatime!
Varmt välkommen till Plexian! Vill du börja med att berätta lite om dig själv och din bakgrund?
Jag är 40 år gammal och bor i Malmö men jag är född och uppvuxen i Danmark. Under de senaste 25 åren har jag arbetat med kundtjänst och support inom olika branscher och företag. Jag har bland annat arbetat på FedEx och Tvins och byggt upp deras kundtjänst.

Vad ska du göra hos oss på Plexian?
Jag kommer att ansvara för uppsättningen av vår Customer Success funktion: hur den ska utformas och vilken funktionalitet den ska ha. Det är väldigt viktigt med en kompetent funktion när vi arbetar med både individer och professionella Handlare/Annonsörer.

Vad är du riktigt bra på som du kommer bidra med hos oss?
Struktur och förståelse. Det är viktigt att få en överblick över företagets struktur och samla ihop allting så att vi kan arbeta mer effektivt. Jag är också en problemlösare som lägger stor vikt i att ta reda på vad det var som utlöste problemet samt hur vi undviker det i framtiden.

Vad tror du ska bli roligt att vara med om hos oss?

Jag har aldrig arbetat inom Fintech tidigare och tycker det ska bli väldigt intressant att få lära mig nya saker. Många företag som jag har arbetat med tidigare har funnits undre en längre tid och hos Plexian ser jag fram emot att få vara med på resan från början.

När du inte jobbar, vad tycker du om att göra då?
På fritiden hänger jag gärna med min familj och vänner. Idrott och musik är en stor del av mitt liv.  Jag gillar att engagera mig i många olika sporter, både som deltagare och åskådare. Det blir också några konserter och jag sjunger en del själv.

Vi konstaterar att tillsammans med Fatime är vi ett steg närmare mot “We do impossible”!

Plexian Symbol

Plexian är ett fintech-bolag som grundades 2017 och som verkar inom segmentet försäljningsdrivande lojalitetslösningar med kunden i fokus. Affärsmodellen bygger på att konvertera redan existerande medlemmar hos B2B partners med stora medlemsdatabaser, till användare av den egenutvecklade plattformen Edge. Medlemmen får tillgång till unika datadrivna erbjudanden baserat på köpmönster och Plexians partner kan skapa en ökad förståelse för sin kund baserat på analyser som grundar sig på kundernas transaktioner och aktiviteter på Edge.

Häng med i allt som händer!

Boka en demo

Fyll i fälten så återkommer vi till dig så snart vi kan.